Publicat de: bitiw | 28 iunie 2010

Castelul San Leo

Aflati in vacanta in Rimini, am intrebat la receptia hotelului ce obiective turistice sunt in zona. Am fost indrumati catre San Leo, o localitate aflata la 30 de kilometri departare. Am luat autobuzul si am plecat catre localitatea indicata. Drumul este superb, serpuieste printre sate si urca spre munti. Am coborat la un moment dat intr-o intersectie pustie, unde era un indicator ce ne indruma catre San Leo.

Indicator San Leo

Indicator San Leo


Castelul San Leo este imens, construit pe un varf de munte.
Castelul San Leo

Castelul San Leo


Ajunsi in interiorul cetatii, ne-a surprins curatenia, ordinea, linistea. Totul parea nou, cetatea fusese de curand restaurata. Am aflat ca San Leo este cunoscut drept cel mai frumos sat din Italia. Pentru inceput, am cautat drumul catre castel. Drumul este pavat, dar este foarte abrupt. Dat fiind ca noi am ajuns acolo in cursul saptamanii, nu era foarte aglomerat si am putut vizita in liniste toate incaperile castelului. Exista in castel un imens muzeu al armelor, foarte interesant. Exista si o camera a torturii foarte bine pastrata. M-am convins inca o data ca italienii stiu sa-si respecte istoria si sa-si cinstesca eroii.
Castel San Leo

Castel San Leo


Din castel poti arunca o privire asupra imprejurimilor.
Vedere din San Leo

Vedere din San Leo

Reveniti in cetate, am vizitat biserica, am mancat si ne-am plimbat. Stiind ce punctualitate exista la transportul in comun, am coborat la drumul principal pentru a nu rata singura sansa de a reveni in Rimini. Intr-adevar, la 16:56, cum scria pe tichet, a oprit langa noi un microbuz care ne-a coborat din munti catre locul de unde se lua autobuzul spre Rimini.

Intrare in San Leo

Intrare in San Leo


Biserica din San Leo

Biserica din San Leo


Terasa in San Leo

Terasa in San Leo


San Leo

San Leo


Răspunsuri

  1. …….si eu sun fan…..castele…din ITALIA….sunt altele si mai interesante si mai impunatoare decat…San Leo,,,,(cel de la BRACIANO..SERMONETA..)dar si la noi…sunt…cel de le HUNEDOARA(restaurarea cam lasa de dorit)..PELES…sa nu mai vorbim de BRAN…

  2. intra-adevar e un castel superb.E atata liniste si pace…….Un loc mirific care m a impresionat pana la lacrimi.A-si fi vrut sa traiesc in vremurile acelea.Inca o data BRAVO ITALIENILOR.Stiu sa pretuiasca ce au nu ca noi romanii.Dar de fapt noi nu avem nimic frumos in tara asta.Se merita,pretul biletului este de 8 euro.O nimica toata.


Lasă un comentariu

Categorii