Postat de: bitiw | 10 August 2010

Poiana Marului

Cum se ajunge la Poiana Marului: din Bucuresti: Bucuresti-Pitesti, apoi Ramnicu Valcea-Horezu-Targu Jiu-Petrosani-Otelul Rosu.

Poiana Marului

Poiana Marului

Poiana Marului este situata la 20 de km de Otelul Rosu, oras fondat in 1880, ce a purtat denumirea „Ferdinand”. La intrarea in acest oras am traversat calea ferata, aflata pe partea stanga. Drumul dintre Otelul Rosu si Poiana Marului nu este asfaltat, ci este turnat doar beton. Se prezinta in conditii destul de bune. Dupa 12 km am intalnit barajul Marului. Urmeaza un drum foarte frumos de 8km pana in statiune.

Gradina pensiunii

Gradina pensiunii

Gradina pensiunii

Gradina pensiunii

Barajul de acumulare

Barajul de acumulare

 

Gradina pensiunii

Gradina pensiunii

Am ales pentru cazare Pensiunea Mili, 4 margarete. A fost o alegere fericita, ne-am simtit foarte bine. Pensiunea are o curte imensa, cu teren de fotbal, locuri de joaca pentru copii, foisor, hamac, iar toata curtea este plina de meri!

Mere

Mere

 

Poiana Marului

Poiana Marului

In Poiana Marului am mancat zmeura cat nu am mancat in toata viata mea! Zona este plina de zmeura!

Un alt drum de revenire in Bucuresti este din Petrosani catre Voineasa, prin Obarsia Lotrului, barajul de la Vidra, Voineasa, apoi Ramnicu Valcea – A1.

Cai in lacul de la Poiana Marului

Cai in lacul de la Poiana Marului

 

Casa Memoriala Maria Lataretu

Casa Memoriala Maria Lataretu

 

Masa Tacerii

Masa Tacerii

 

Poarta Sarutului

Poarta Sarutului


Responses

  1. Bine te-am gasit!
    Eu inca nu am fost la Poiana Marului, dar am de gand sa o fac cat de curand!
    Utile informatiile. Multumesc.

    Am primit si de aici. Poate e de interes…

    O toamna frumoasa!


Lasă un răspuns

Categorii

